platypus-down-under.reismee.nl

Van Santiago naar Vina del Mar

Gisteren inderdaad de berg op ...... er reed een treintje

Tongue out
. Alle voorbereiding voor de beklimmen tevergeefs HEERLIJK. Heb lekker boven op de berg een empanada (geloof dat het zo heet) gegeten Queso overigens. Gisterenavond een aalsoort op zijn Chileens LEKKER!!!! De smaak had iets vets en toch een heerlijk visje. Met heerlijke kruiden, kaas en spinazie uit de oven hmmmmmmmmmmmm was niets mis mee.

Vanochtend de facturas wederom ooooooooooooooooooo waarom ben ik toch zo´n zoetekauw!!! Weer andere gevonden en niet minder lekker. Drink ook de hele dag cortados en die zou ik in Nederland nooit drinken.

Vanochtend met de metro naar het Monedapaleis de plek waar Allende doodgeschoten is. Onder dit paleis is een groot cultureel centrum en daar was een expositie met een deel van het Xian terracotta leger OKAY niets het goede land maar wel een enorm leuke expositie.

Vanmiddag met de bus naar Vina del Mar vetrokken. Het weer is minder (slechts 24 graden en wat meer bewolking). De rit was leuk maar morgen is een nieuw hoogtepunt. De hele dag wandelen door Valparaiso (unesco erfgoed). Zie het helemaal zitten. Daarna komen zware dagen, maar goed dat zien we wel als die er zijn.

Zit aan de kust dus vanavond waarschijnlijk weer vis! Vreselijk dat eten hier whahaahahaha ga zo maar weer eens een empanada scoren jech whahahahahahahahahaha

Wel tot een volgend verhaal en wederom vanuit een internetcafe! Loop met een laptop die ik niet kan gebruiken!

Ellen

ha Joop, nou heb je een eigen laptop bij je ......... maar via het internetcafé houd je ons geweldig op de hoogte van wat je allemaal doet. Wat is reizen toch mooi en reis zo een beetje met je mee! En over het weer gesproken, hier toch die vorstperiode waar ik het over had. 's Nachts lichte tot matige vorst en overdag rond het vriespunt. Er wordt zelfs al gedacht over schaatsen eind van de week. Kortom je was net op tijd weg!!!