platypus-down-under.reismee.nl

Dia segundo (als dit maar goed is)

Heeeeeerlijk geslapen en vanochtend op de facturas afgegaan volgens de instructies. Was niet echt lastig .... is gewoon een kwestie van je neus volgen en daar gaan zitten waar het zoet ruikt!! Na afloop van mijn onbijt heb ik gezworen dit morgen weer te doen (ja ja ondanks de misselijkheid). Werkelijk de heerlijkste zoetigheden naar binnen zitten werken.

Op verzoek, het eten!! Wel vega kan ik vergeten dus doe mijn best hier niet meer voor. Kan het dan graag zo niet dan kies ik hetgeen met het minste vlees. Gisterenavond iets lokaals waarvan ik de naam niet kan onthouden maar zoiets als chuorillas con patatas. Wel dat was een berg patat (gekruid) met daarop een berg ui (gekruid) en daarop hapklare brokken vlees (en ja ook weer gebruid). Het vlees weinig van gegeten maar de smaak en kawaliteit was heel goed. Patat met uien HEERLIJK! Ik weet het klinkt gek maar de kruiden waren zo lekker .......

Vanochtend de stad uit en naar de wijngaarden El Castillo del Diablo ook bekend in Nederland. Wat een bedrijf ..... enorme velden ...... enorme rijen vaten en enorme rijen flessen. Ik heb er een heerlijke cortado gedronken.

Nu net een chiabatta en een cola en zit moed te verzamelen. Het is zonnig, dertig graden en ik sta op het punt een berg te beklimmen. Okay slechts duizend meter en midden in de stad ...... maar toch! Het is bloedheet. Het is de heuvel waarop Santiago gesticht is, dus een moed simpelweg. Wellicht vanmiddg ook nog het Menedapaleis en anders morgen vroeg want in de middag vertrekken we uit Santiago richting Vina del Mar.

Eten vanavond is culinair (pre booked zelfs), verslag morgen of anders later alsik een internetcafe kan vinden (ja ja wireless ook hier niet voorhanden zover).

Ga me in het gewoel van de stad storten. De stad is volledig tot leven gekomen HEERLIJK.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!