platypus-down-under.reismee.nl

Nou ja zeg!!

Vanochtend de zon wederom zien opkomen en heerlijk ontbeten op het balkon met uitzicht over de zee. Na een paar boodschapjes de auto richting Faro gezet. Ik wist dat er romeinse opgravingen in de buurt zijn en ja die moest ik wel even zien uiteraard. Schitterend en ja mooie foto´s. Daarna de auto richting de kust gezet om de kustweg naar Spanje te volgen. Een weg die minder leuk bleek dan ik had voorzien. Na een poosje bedacht ik me dat ik hier geen zin in had en ben richting Albufeira gereden. Een middagje strand lokte ........ ja ja hoe dichter ik bij Albufeira kwam hoe bewolkter het werd en ja hoor ik ben er en er vallen druppels!!!!! Nou geef ik niet zomaar op dus dacht even iets eten een bakkie en daarna naar het strand ..... nou nee geen zon!!

Je kan dan twee dingen doen 1e sjaggie worden en ja dat werd ik en 2e de auto pakken en iets leuks gaan doen em ja ook dat deed ik. Ik ben richting Lissabon gereden over de tolweg en op een gegeven moment een afslag genomen en zo mijn weg richting kust gezocht. Een aantal keren goed fout gereden en hele kleine plaatsjes gezien. Schitterende vergezichten en een aantal mooie kerkjes en zie mijn sjaggiebui verdween als sneeuw voor de zon uhhhhhhhhhh nee die zon bleef weg.

Tegen het donker reed ik Albufeira weer in en ja daar was ook de zon nog heel even. Het geeft allemaal niks, deze vakantie is een onverwacht pleziertje. De eerste dagen nog een beetje opgefokt maar nu volledig relaxed! Die komende vijf weken kom ik wel door en dan op naar Chili.

Wat doe ik nu, morgen nog een hele dag genieten ...... hopelijk met een zonnetje .... zo niet de temperatuur is de hele week al goed dus klagen ...... wie ...... IK ..... wel nee, doe ik nooit, ben tenslotte maar een halve Hollander!!

Reacties

Reacties

Leny van der Valk

Die halve Duitser is ook zo rot nog niet hoor en dat van een kwart Duitser, lief he.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!