platypus-down-under.reismee.nl

Allerheiligen

Ben twee heiligen tegen gekomen in de kerk en kan niet op hun namen komen. De ene is die kluizenaar in monnikspij de ander is iets wereldser. Ben vandaag naar het meest westelijke punt van Europa gereden. Portugezen en autorijden is een slechte combinatie maar heb gewoon mijn eigen plan getrokken. Het was een redelijk lange dag. Mooie rit, eindeloos blauwe zee heen links en terug rechts. Uiteraard ook een paar keer naar zo´n klein strandje zonder mensen gereden .....paradijs .... nee nee blijf hier niet wonen dat blijft toch echt Australie. Ik ben ongeveer 25 jaar geleden hier geweest en om heel eerlijk te zijn herken ik weinig. Het is zeker het eerste stuk na Faro, zo tot aan lagos een bebouwing. Daarna, dus zeg maar het stuk richting de Atlantische kust is ruiger en veel meer wind en wolken. Een groot fort bezocht een aantal kerken een heerlijke dag. Heb net nog even bij het zwembad gezeten en ga zo de douche zoeken en ach dan ........ heel vervelend ....... eten ........ en ja ik denk die dat de duivel op allerheiligen een hele goede kans maakt op mijn bord terecht te komen.

Okay volgens mij heb ik de grootste zeurPIET nu wel tevreden gehouden met drie verhalen. Nee niet vanachter mijn eigen laptop, wifi whaaaaaaaaaaaaaaat, wifi ...... what´s that! Kortom zit nu achter een muntenscherm.

Reacties

Reacties

Daniel

Ha Joop,

Het is mij niet helemaal duidelijk wie je precies bedoelt met de 'grootste zeurPIET'....., maar ik heb een heel vaag vermoeden......

Je verhalen zijn weer een genot om te lezen. Jammer dat ze daar het woord wifi nog moeten uitvinden.

Je vakantie klinkt zeker niet slecht. En dat voor een extra - geheel door de postcodelotterij gesubsidieerde - vakantie. Ook qua eten alles behalve een straf. Krijg er honget van.

Voor jou info: het heeft hier zondag de hele dag geregend!!

Johan

Al weer weg op het ticket van Hennie. Moet niet gekker worden.
Zijn de visjes lekker??

Leny van der Valk

wat akelig toch allemaal voor je, als je terug komt zal ik je opvangen hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!