platypus-down-under.reismee.nl

Singapore to Darwin

Vanavond reizen we dan door van SIngapore naar Darwin. Het is slechts een korte vlucht 4.5 uur maar wel midden in de nacht en met een tijdsverschil van 7.5 uur. De vlucht vertrok iets te laat maar kwam op tijd aan. Niets schokkends gelukkig wel heel slecht kunnen slapen. Van de 4.5 uur was het precies 1 uur rustig en werd er door Jetstar niet verkocht aan eten, duty free of drank. Verder werd er constant wel iets omgeroepen dat weer in de aanbieding was. De laatse mogelijkheid te eten (wij hadden zelf iets meegenomen), de laatste mogelijkheid iets te drinken te kopen en de laatste mogelijkheid duty free te kopen. Kortom we waren kapot bij aankomst maar wel weer in Australië!!!!

We hebben een paar uur op de lichthaven doorgebracht, daar konden we goede koffie krijgen en rond 7.30 uur een taxi richting Apollo voor de campervan. Daar liep alles gesmeerd en waren we eigenlijk zo klaar. Een overzichtelijke camper met groot bed, koelkastje, veel bergruimte, kookplaat en watervoorziening. Zelfs een achteruitrijd camera hebben we, kortom alles is aanwezig voor een uitstekende rondreis.

Voor twee nachten een campingplek in de buurt van Darwin. De eerste dag hebben we niet zoveel gedaan ...... de tweede eigenlijk ook niet gewoon lekker luieren. Zaterdag 1 juni is onze eerste rit, Kakadu NP.