Australië 4  Geraldton naar Kalbarri National Park

Met de waarschuwing dat er veel gedronken was en dat het gevaar op de weg niet onderschat moest worden zijn we 1 januari richting Kalbarri NP gereden. Een schitterende rit waar we de hele dag voor uit hebben getrokken. Het is kwa kilometers niet ver van Geraldton maar er ligt onderweg zoveel moois aan vergezichten, rotsen, ruigheid en en en …. Ach gewoon schitterend. Langs de gehele kust ligt ook een voetpad en ook hiervan steeds stukjes gelopen om van de meest mooie rotsformaties te kunnen genieten. Stel je voor al die rode rotsformaties die eindigen in een azuurblauwe oceaan …… need I say more!

Ook vandaag weer warm, warmer, warmst. Het begint echt op te warmen. Dertig graden is inmiddels niets meer en de lucht is strak blauw.

We hebben die nacht doorgebracht op een camping aan de Murchisson River. We zijn nog aan de slag gegaan met een boottocht het achterland in maar dat is niet gelukt. De eerstvolgende mogelijkheid is 1 april 2018, tot die tijd vaart er niets overdag in verband met de getijden (de gunstige getijden zijn zo vroeg dat geen toerist nog wakker is!!!!).