Dole Plantation

Een strak blauwe lucht was ons deel vanmorgen. Vroeg uit de veren dus (7.00 uur zoals gewoonlijk) en via de warme bakker alwaar een paar heerlijke broodjes gekocht te hebben richting strand. Om negen uur zaten we, zoals zo velen bleek al snel, heerlijk in het zonnetje te ontbijten. Na een paar uur hadden we het wel gezien dus opgestapt. Vanmiddag met de auto richting een Botanische tuin inWahiawa en nog iets, schitterend! Daarna richting de Dole Plantation, met een treintje een halfuur rond en een heerlijke smoothie (okay 2 dan) verder zaten we weer in de auto nu richting de noord kust. Het spektakel van de golven en inderdaad dat hebben we gezien. Schitterende rolgolven met honderden koppies erin allemaal wachten op het juiste moment! Schitterend. Later in de middag terug naar Waikiki en een uurtje in de file gereden op de freeway. Ach wij hadden geen haast!

Leuk om alle reakties te lezen!

Ron

De North Shore is DE plek om golven van wereldformaat te zien - en wat de cracks er kunnen... Dole en het treintje zijn gewoon lekker Efteling; het doolhof hebben jullie zo te lezen overgeslagen - en daar hebben jullie echt helemaal niets aan gemist :-) Heerlijk om door jullie lens en toetsen weer even op Hawaii te kunnen zijn :-)

Veronique

WaaaaaaaaaaaaaaauuWWWW!!!!! Wat een gave foto's!!! Wat 'moet' dat een belevenis zijn om dat in het echt te zien....! Is de lange reis nu al wel waard, hé? Schitterend. Die gave golven staat Hawai ook om bekend, hé...Wat een voeding voor de ziel deze ervaringen....Ik wil ooooookk....