platypus-down-under.reismee.nl

Adelaide

Het is koeler. Er is weer wind. Ergens vannacht stormde het ineens een paar minuten waarna het stil werd. Vanochtend bleek het weer koeler maar nog steeds uitermate zonnig. We moeten de camper inleveren en een slaapplaats voor de laatste nacht vinden. Veel zit vol, waarschijnlijk mede vanwege de Tour Down Under, een wielerronde in en om Adelaide. We hebben uiteindelijk een plaatsje in het Aviatorhotel kunnen vinden (de laatste plaats) en zijn daarna de camper gaan inleveren. Leuk gesprek gehad met de dame achter de balie die zelf uit Sydney komt. Het komt er op neer dat ze veel van het land nog niet heeft gezien en dat eigenlijk wel met gaan doen en over Adelaide en South Australia zei ze: 'Nothing ever happens in Adelaide (South Australia), not even de floods come overhere'.

Wij vertrekken morgen om 13.00 uur uit Australie en zijn aan het einde van de middag in Singapore om vervolgens rond middernacht door te vliegen naar Amsterdam.

Daniel

Goede reis terug !

Ron

Wees mar blij dat 'Not even the floods come here' in Adelaide; hebben jullie iets meegekregen (beelden) van wat er in het noordoosten gaande is?

Wens jullie een hele goede reis nar huis; daar is alles aan kant en wacht jullie (nouja, jou, Mars) en geordende stapel post :-)

Kusknuf!

Nicoleddy

Goede vlucht t'rug! Geniet nog ff vd zon nu 't nog kan...

Hadassa Nabarro

Jammer dat het weer voorbij is. Niet alleen voor jullie, maar zeker voor ons. Zullen jullie verhalen missen. Goede reis thuis.
Groetjes,