platypus-down-under.reismee.nl

Heading for the coast

Vanochtend scheen de zon weer en gaandeweg de dag werd het steeds warmer, kortom de zomer is op zijn best! De hele dag zon en warmte. We zijn de kustweg richting Victoria opgeslagen, wat een plaatjes. De ene baai nog mooier dan de andere. Steile rotspartijen en een mooi gekleurde pacific. Een boardwalk gedaan en heerlijk van de zon genoten. En wat kreeg Mars eindelijk te zien vlak voor Victoria? Skippy! Een hele echte kangaroo stond naast de weg te koekeloeren. Tot nu toe drie wombats... ... okay alle 12 pootjes staken omhoog en de beesten op hun rug .......

We staan in de wildernis vanavond. Geen mooie kampkeuken ed, wel een douche en stromend water en het beste GRATIS, Ja ja Hollanders he!. We staan in een plaatsje dat niet op een beetje kaart voorkomt, Genoa. Morgen willen we echter naar Croajingolang NP een onderdeel van de Gippslands. Vanuit hier is dat 23 km en als we naar een grote plaats rijden moeten we 100 km heen en terug.

Jessica

Oh wat gaaf, een kangaroo zien lijkt me ook helemaal geweldig!! En dan ook nog die wombats..... ze moeten er toch maar iets op bedenken dat het niet zo'n ontzettend eind vliegen is, want ik als dierengek zou dat natuurlijk ook graag een keer in het echt willen zien.

Marjan

Wat een geweldige reis tot nu toe ! beetje jammer van de regen. Liggen wombats altijd op hun rug of waren deze niet meer in leven ? Het was trouwens een hele gerustelling voor de B-collega's van Joop om al deze leuke berichten te ontvangen, wij hadden tot vandaag niets meer van jullie gehoord na 25 december. Goed om te weten Mars, dat je Joop zo goed kent dat je een aanvaring het een scan apparaat inmiddels als typisch Joop kenmerkt, dat zouden wij ook doen !

Ron Brouwer

Skippy, nu weet ik weer hoe stokoud jullie zijn! Ken ik alleen maar uit mijn jeugd (en wat zegt dat over mijn gevorderde leeftijd?)...

Plaatjes, zien graag :-)

Heerlijk om zo mee te lez(v)en!

Overigens: rust en ruimte, is dat niet een deel voor dat waarom jullie ook weer helemaal darheen gingen.

Verder (aan jou Jessica); zo ver is het niet hoor, als je in de schoenen (of op de blote poten - pun intended) van Mars en Joop staat :-)