platypus-down-under.reismee.nl

Sambaschool

Wat een feest gisteravond!!!!! In Rio heeft iedere wijk een eigen sambaschool en deze scholen zijn ook de deelnemende partijen aan het carnaval. Op deze scholen/buurtverenigingen komen de armen af. Het is een betaalbaar uitje en de rijken die hun centen niet geheel of geheel niet eerlijk verdienen wassen met name hun geld wit. De school waar ik gisteren was is dus geen uitzondering. Het is absoluut onmogelijk de arme wijken in te gaan (levensgevaarlijk) maar gisteren stond ik dus te dansen tussen deze mensen en was volkomen veilig. Het was schitterend, een enorme herrie, chaos, een echt volksfeest waarbij de heupen behoorlijk los gaan. Ik kan het jullie niet laten horen en ook de sfeer is lastig weer te geven maar ik kan me voorstellen dat carnaval inRio een groot feest is. Nu snel onder de douche, ontbijten en de stad in ....... op naar een volgende hoogtepunt!

Reacties

Reacties

Ellen

Dergelijke sferen zijn niet te omschrijven daar moet je gewoon tussen hebben gezeten om het te ervaren net zoals bijvoorbeeld de scooters/brommers in Zuid Vietnam, is gewoon niet uit te leggen.
Dus toch op tijd voor de gids, jij??? KNAP!!! en spierpijn???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!