platypus-down-under.reismee.nl

Encarnacion

Krijg overigens 2e kerstdag een telefoontje van ene H uit W die werkt te L!!! Was ook veilig aangekomen in Argentinie en had ook meteen Dulche de leche ingeslagen. Gek hoor zo'n telefoontje vanuit hetzelfde land van iemand waar je dagelijks naast zit.

Okay ik vanmiddag dus naar de ruines van een tweetal missieposten. Van de twee functioneerde er daadwerkelijk eentje, de andere is nooit in bedrijf geweest. Mooi, mooie plaatje en ach dat zien jullie allemaal wel want dat uploaden is een crime (voor deze digibeet dan

Laughing
.

Paraguay is toch echt heel anders dan Argentinie (het deel dat ik heb gezien dan). Het is een echt tropenland met termietenheuvels, klamme warmte (zeg gerust hitte overigens), palmen en heel veel water. Ik geniet uiteraard hoewel ik nu toch wel akelig dicht in de buurt van Brazilie en dus Rio begin te komen. Ach niet zeuren nog een paar weken te gaan!

Reacties

Reacties

Daniel

Ha Joop. Ik heb het al eerder geschreven, maar het is een genot om je verhalen te lezen. Het is net alsof ik het zelf beleef. Gaaf is dat! Verschil is natuurlijk wel dat jij echt aankomt van alle zoetigheden. Ik kom hooguit virtueel aan...
Leuk om te lezen dat H te W contact met jou heeft gehad. Vanaf volgende week is zij mijn buurvrouw ook.

Hier maakt iedereen zich op voor oud en nieuw. De sneeuw is inmiddels gesmolten, maar vandaag is er alweer een weeralarm afgegeven. Welliswaar voor het noorden en het oosten maar toch. Het wordt weer kouder en de komende dagen zullen wij ook weer sneeuw krijgen. Dus jij in de hitte, wij in de kou. Als ik de vorige zin teruglees bekruipt mij het gevoel dat een van ons twee het niet hekemaal goed doet.
Joop, ik hoop dat je een bijzondere en onvergetelijke jaarwisseling in Arg. zult hebben.

Ellen

Ha Joop,
het weer laat hier nogal te wensen over en ben ik maar eens begonnen met kasten leegruimen en afvoeren van spullen die ik niet meer gebruik. Met het gevolg dat ik al een paar keer naar de warenwinkel ben gefietst en het restafval. Was achteraf blij dat ik op de fiets was want er stond éééééén lange file daar waar ik met de fiets lekker langs kon. Wat een boeiend verhaal weer van deze achterblijver!?!?!

Een hele mooie jaarwisseling daar en wederom genietse!!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!