platypus-down-under.reismee.nl

Australië 18 Tot snel

De laatste dag Australië, het einde van een reis die anders werd dan voorzien. Vrijdagochtend nog heerlijk aan het zwembad doorgebracht en zelfs nog verbrand! Kijk je de hele vakantie uit en gaat het op de laatste dag verdorrie fout.

Halverwege de middag de sedan terug gebracht en naar de incheck van Singapore Airlines. Ik heb vorige week de terugreis direkt omgeboekt. We zijn twee dagen langer in Perth gebleven en niet naar Kuala Lumpur gevlogen. In plaats daarvan vliegen we vandaag eerst naar Singapore om daar over te stappen op de vlucht naar Amsterdam.

Alles is okay gegaan en ik schrijf dit stukje verder op zondag aan de eettafel in Leidschendam. We waren vroeg thuis en eerst gewoon lekker koffie gedronken. Daarna boodschappen gedaan en de wasmachine aangezet. Om 14.00 uur dacht ik: "even een tukje" en om om 17.00 uur dacht Mars: "even een tukje" ..... het is nu 7.30 uur zondagochtend en we zijn sinds 5.00 uur op. Kortom even een tukje werd het klokje rond

Marlies

Overmoed en de zon, heel gevaarlijk, :)
Lekker uitgeslapen en nog een dagje bijkomen, plezier vandaag.

Anna Wanda

Welkom thuis!!!

Gonny

fijn dat jullie een fantastische vakantie hebben gehad en gelukkig weer veilig thuis, tot ziens en groetjes

Erik

Leuk om jullie ervaringen weer te lezen.
Welkom thuis.