platypus-down-under.reismee.nl

Begraafplaats als slaapplaats!!!!

Zo 's nachts moet een mens zijn nest uit en dat doen waar hij goed in is nl zeiken. De nachtelijke koepel was een waar genot om naar te kijken, zo veel, zo helder (dunne ozon?).

Na een koude douche en heerlijk warme koffie op weg naar Mallacoota. Een mooie tocht het NP in, steile wegen met weelderige vegetatie maar ook schitterende vergezichten. De Inlet van Mallacoota was een genot voor de ogen zo vroeg in de morgen. Geen toerist te zien slechts een stelletje pelicanen en wij gekken. Via een kronkelweg verder langs de kust en een schitterende wandeling richting strand gemaakt. De zee is trouwens erg koud als het zo heet is... ... Mooie rotsformaties met spectaculaire kleuren en blauwe kwalletjes, schitterend! Vervolgens verder langs de kust om op een enorm mooie boardwalk te stuiten (die we dan ook maar hebben gedaan). De boardwalk ging deels langs de rotsen en deels boven de rotsen. Mooie vergezichten en schitterende planten en vogels. Daarna richting Bairnsdale met onderweg het begin van het Gippsland Lakes Coastal Park. Bij Lakes Entrance is dit waarlijk een plaatje om te bekijken. In Bairnsdale een keurige camping, hoewel ........ nadat we een plaatsje hadden kwamen we er tijdens een rondwandeling achter dat dit de locatie van de eerste begraafplaats van Bairnsdale was!!!!!!!! We zeggen maar zo ....... we hebben die nacht proefgelegen en uitstekend geslapen.

Reacties

Reacties

Ron Brouwer

Zeg zijn jullie nou helemaal! Proefgelegen! Haal het niet in je hoofd hè... :-) Nouja, is weer eens wat anders, een begraafplaats als camping, ten opzichte van een slachthuis als buurman in je jeugd )daar kan ik dan weer een boekje over open doen).

Die koude zee, die maakt me wel nieuwsgierig nar het formaat van de Prade, Louis Vuitton en wat dies meer zij. Wat, zo koud? Haha.

Hier is het nog wel koud en niks niet zomer, wel regent het nu en dan (in mijn geval soms ook binnen en geen loodgieter die met deze weersomstandigheden de goot in gaat natuurlijk) en dat heeft me al een iPhone gekost (van de regen in de drup zeg maar) maar ik heb alweer en nieuwe.

Jullie verhaal gaat nu op naar de jaarwisseling (ik lees en reageer van dag tot dag); die hebben manlief en ik bij hem thuis doorgebracht, wat nog een klein wonder was want mijn riolering en mijn bovenkamer waren beide volkomen van de leg (al dagen, heb zelfs mijn kerstcadeau, een kaartje voor 'La cage aux folles', moeten laten schieten daardoor). Toch maar aan de bubbels tegen middernacht en een nieuwjaarsbrunch met de femielje beleefd, wat erg aangenaam was, zowel culinair als sociaal. Inmiddels alweer aan het werk, werd ook wel weer eens tijd; aan de ene kant kan ik nog wel een weekje rust en ruimte gebruiken, aan de andere kant is het ook wel weer goed om 'onder de mensen' te zijn (niet teveel tegelijk graag).

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!