platypus-down-under.reismee.nl

Het lijkt een eeuwigheid

Natuurlijk ben ik dit jaar nog weggeweest. Een weekje Frankrijk, een weekje Kreta en een groot aantal weekeinden Limburg en overige provincies. De komende maanden in ieder geval ook nog naar Berlijn en indien mogelijk naar Madrid.

De reis dit jaar is geboekt! Op 24 december 2010 vliegen we met Singapore Airlines naar Singapore en na een tussenstop van 9 uur door naar Sydney, Australie. Het gaat mijn tigste reis worden (1998/1999/2000/2002/2003/2003/2005). De route is bekend aangezien we vanuitAdelaide een maand later richting Nederland gaan. Ook het te bezoeken gebied is voor mij niet nieuw. Ik verheug me op weerzien met vrienden in Melbourne, de skyline en leut van Sydney maar ook de de grandeur van the great ocean road en Kangaroo Island (hoewel dit ook The Flinders ranges zou kunnen worden). Ach hoe dan ook mijn voorpret is begonnen, ik ga naar huis!!!!! Tja zo voelt het nu eenmaal.

Reacties

Reacties

Karin

Heerlijk vooruitzicht. Geniet er van. Maar wel weer terugkomen dan he...?:)

Karin

Leuk om weer mee te mogen genieten. Af en toe weet ik even niet meer of je er bent/waar je bent geweest en wanneer je ook al weer weggaat, maar daar ben je dan weer. Erg leuk om alles te zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!