platypus-down-under.reismee.nl

Tja en dan sta je zonder bankkaarten en geld oftewel

Vingervlugheid is troef hier en dus ben ik voor het eerst het slachtoffer van een beroving tijdens mijn vakantie. Mijn moneybelt is weg maar het koord waar de belt aan vast zat heb ik nog!!! Kortom volgens de politie profwerk. Ik ben vanochtend het schitterende centrum van ditdorp ingelopen, heerlijk foto's maken, slenteren en ineens had ik het idee iets te missen. Zeer waarschijnlijk werd ik op dat moment van mijn geld ontdaan maar drong dat niet gelijk tot mij door. Het stadje is en blijft mooi maar het heeft uiteraard nu wel een bijsmaak. Daar ga ik met mijn terras en zwembad ,,,,,, het werd dus aangifte doen ...... ik geen portugees en de politie geen engels dus uiteindelijk via een telefonische tolk. Uiteraard eerst contact gezocht met de bank/credit card bedrijven. Ging ook redelijk lastig aangezien het bereik mobiel hier niet optimaal is. Brazilie ..... schreef ik al niet iets negatiever over dit land dan over de spaansprekende landen waar ik doorheen ben gekomen!?!?!?!?!?!

Reacties

Reacties

Gina

G... Joop,

Dat is balen. Als wij iets voor je kunnen doen dan laat je het wel weten he. Jij hebt altijd alles goed opgeborgen, het is ook niet eerlijk ook he. Blijf ondans dit kl... voorval vooral genieten van je laatste week.

Daniel

Gvd, dat is zwaar ... Dus voor jouw geen Brazilië meer?
Ik hoop niet dat deze domper een al te grote stempel (!) op je vakantie zal drukken.

Enne dit had natuurlijk ook in Amsterdam uhhhh ... ik bedoel natuurlijk Rotterdam kunnen gebeuren.

Ellen

BALEN!!!

Dat zijn echt profs die jou beroofd hebben en dan die rompslomp die dat met zich meebrengt, pffff.
Sterkte met het geregel en genietse verder nog van je reis!!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!