platypus-down-under.reismee.nl

Wat een vreemde wekker!!!

Donker, nacht en diepe rust in het hotel ........ ik probeer de wekker uit te slaan .......... kreng blijft doorgaan ......... nog een poging en nog een en .... SHIT is niet de wekker

BRANDALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daar zit je dan op de 10e, snel tas met documenten/pasjes en geld pakken en daar sta je dan in je nakie ....... toch maar gauw een onderbroek aan en op de gang hoor je de paniek toeslaan .......

Is this for real, is het echt, es ....... Don´t know ...... weet niet ...... no se! Ik bedoel op de tiende kan ik ook niet zien of er en zo jawaar de brand is, slechts het alarm dat maar doorgaat. Dus ik zeg tegen iedereen die het mij vraagt yes, ja en si. Beneden aangekomen hoopt de mensenmassa zich op ............

Het brandalarm zwijgt ineens........... VALS alarm!!!!! Naar boven en nog een uurtje slapen ..... weerdie wekker ......... shit weer alarm en dus sta ik weer op de gang en weer die vragen.Ik neem het risico niet dus begin maar weer aan de afdaling .......hoor ineens VALS ALARMdus maar weer naar boven en naar bed .........

Inderdaad weer die wekker, ditmaal denk ik effe afwachten en ja hoor na twee tellen is het afgelopen ik val in slaap en zie nu achter de computer een verhaaltje schrijven dus alles is goed afgelopen.Moet toegeven dat ik het eerste alarm niet als echt prettig heb ervaren, maar goed wel blij dat ik weet dat er een alarm is dat afgaat.

Vandaag Curitiba in, schijnt een mooie stad te zijn dus ga het zien en laat het jullie weer weten.

Reacties

Reacties

Daniel

Joop, de allerbeste wensen!

Dit verhaal doet het altijd goed op bruiloften en partijen.

Ellen

ha Joop,

ALVAST EEN MOOI 2010 MET HEEEEEEEEEEEEL VEEL REISPLEZIER

Ben maar 2 dagen weggeweest en had 5 berichtjes van je in de inbox en weer een hoop bij te lezen.

Genietse wederom!!!

Hennie

Joop, moeten we van hieruit iets regelen?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!