platypus-down-under.reismee.nl

Van Tafi de Valle naar paraguay

Het was weer zo'n lange reisdag!! In de ochtend nog in Tafi het een en ander gedaan daarna naar een plek waar oude menhiers uit deze streken bijeen zijn gebracht. Indrukwekkend en dan te bedenken dat er niets van de geschiedenis van deze stenen bekend is. Het volk is verdwenen en met hen de gebruiken, aangezien er geen geschreven woord was (althans bekend). Daarna een eind rijden naar Tucaman waar ik aan het eind van de middag aankwam. Een paar laatse boodschappen en om 16.30 uur aan boord van de semi cama nachtbus naar Posadas. De nacht was lang en zwaar. Onderweg een stop waarbij de hitte je tegemoet kwam, duidelijk is het wel; de tropen doemen op. Vanochtend om 9.00 uur was ik in Pousadas!!!! En nu denkt iedereen, snel naar het zwembad ........ nou nee hoor. Snel een andere bus en naar de grens. Eerst de Argentijnse ..... 1,5 uur en daarna die van Paraguay en ja hoor ook weer ruim 1,5 uur kortom rond het middag uur was ik in Encarnacion in Paraguay en inderdaad vanuit mijn slaapkamer (met zitje ja ja een bankstel!!!!!!!) loop ik zo de tuin in en binnen vier stappen lig ik te dobberen. HEERLIJK maar goed ben nu weer fris en ga zo naar de ruines van een missiepost. Smeer deet en eet mijn pillen inmiddels schijnt ook echte nodig te zijn, hangen hier overal waarschuwingen voor dengue! Later meer

Reacties

Reacties

Ellen

Moet je ook zo proesten bij het smeren van Deet, brrrrr wat een naar spul is dat toch. Hier weer lekker met de Top 2000 aan en wederom genieten van de vele oude hits. Na het weekend gaan we strenge vorst krijgen volgens de weerman en wordt er weer over de Elfstedentocht gesproken, je kent het wel!?!?!? Fijn voor de schaatsliefhebbers maar ik heb het altijd te doen met de dieren buiten. Genietse verder van je reis!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!