platypus-down-under.reismee.nl

Uniformen

Hoewel ik me best vermaak hier in Salta valt me de sterke aanwezigheid van uniformen (politie) en bijbehorende wapens wel erg op. Chili oogt toch iets vreedzamer wat dat betreft. De Chileen is ook minder macho/hennetje. Nogmaals ik vermaak me maar tot nu ligt mijn voorkeur bij Chili geloof ik. Het is te vroeg voor een oordeel en bovendien zit ik in het noorden van het land dus het zuiden kan compleet anders zijn.

Gisteren naar een eetgelegenheid geweest waar ook Argentijnse dansen ed te zie waren. Ik blijf het Spanje vinden, duidelijk flamenco en Sevilliana's. Wel heel leuk om te zien. Het eten is meer een probleem dan tot nu toe ...... de Argentijn neemt het liefst 400 gram biefstuk tot zich!!! Gisteren had ik uiteindelijk vega maar dit was helaas redelijk smaakloos. Jammer want de facturas waren vanochtend weer heerlijk.

Reacties

Reacties

Johan en Hennie

Joop,
Vanuit een koud en nat Nederland, een goede kerst en geniet ze,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!