platypus-down-under.reismee.nl

El hombre

Vanochtend vroeg op en meteen busje ietsjes noorderlijker gereden. Ik zal het maar meteen zeggen ...... zeemist en dus een jas en een regenjas en twee tshirts en koud en koud en nog eens koud. Boon gaat de zee op en natuurlijk is het dan slecht weer. Maar goed de tocht richting zee was erg mooi en het bootje ach ..... het is blijven drijven. Twee eilanden met pinquins, zeeleeuwen, pelikanen, Jan van Genten en nog wat meer. En daar kijk je dan naar, loop je tussen en geniet je van. De lunch was goed maar niet bijzonder. Een aantal prachtige foto's maar ja INDERDAAD. Nu is het wachten op de lijndienst naar San Pedro de Atacamo, vertrekt vanavond 10.00 uur aankomst morgen om 15.00 uur. Gelukkig weer een semi cama maar toch.

Zal morgen totaal in de kreukels verslag komen doen. Heb ik het naar mijn zin JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

De chilenen zijn enorm aardig en eerlijk. Overal een praatje en lachen en ze helpen je echt goed op weg. Leuk land, leuke mensen, lekker eten kookboek waardig en nog veel veel meer. Het is hier heerlijk toeven en rondreizen!

Reacties

Reacties

Ellen

Ha Joop, wat gaaf dat je tussen de pinquins, zeeleeuwen, Jan van Genten enz hebt gelopen. Dergelijke beelden ken ik alleen maar van de tv.
Als ik zo de gerechtjes lees zal het moeilijk zijn als vegetariër (die geen vis eet) om aan een maaltje te komen, of valt dat wel mee?
Hier inmiddels strenge vorst en het grachtje in de binnenstad waar ik aan woon ligt helemaal dicht en dat gebeurt niet gauw, brrrrrrrrrrrrrrr. Ben er vandaag nog niet uitgeweest.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!