platypus-down-under.reismee.nl

El autobus brrrrrrrmmmmmmmmm

Vroeg op en facturas scoren en daarna met een taxi naar het busstation voor de rit van een dag. Had een goede plaats in een semi cama dus een relaxstoel. Het landschap zag je veranderen. Van toch wel groen, hoewel ook hier in de buurt van Vina del Mar cactussen staan, naar alleen cactussen en zand en dan weer een dorp of stad met groen en landbouw *VINO* naar wederom uitgestrektheid met slecht een cactus. Sommige staan in bloei, schitterende foto's maar ja nog steeds geen wireless gevonden waar ik toegang krijg. Laat in de middag in La Serena een stad aan de Pacific. Hier een leuk hotel en naar het observatorium SCHITTEREND. Ik heb sterren en planeten gezien die je normaliters lsechts op plaatsjes ziet. Ik geloof Pluto met 5 van de 52 manen, andere stelsels en en en. Ben hier echt tot middernacht bezig geweest, was een enorm goede tour. De nacht was kort om 1 uur in mijn bed en en om 6 uur op. O ja hoewel weinig buiten geweest, het was rond de dertig graden en zonnig en ook de avond en de nacht zonder jas buiten doorgebracht.