platypus-down-under.reismee.nl

De bekende FRANSE slag

Ach ja alle oordelen over de Fransen blijken wederom geen vooroordelen te zijn!! Inchecken 30 uur van te voren!!!!! Nou nee hoor niet als AirFrance de ticketnummers niet doorgeeft in het boekingssysteem. Gevolg 17.4 sta ik op Schiphol aan de machine. Eerste vlucht, goede plaats dus laat ik staan. Vlucht Parijs naar Santiago KNUDDE echt middenin, dus aan beide kanten een ander. Ik probeer een en ander aan te passen....... lukt niet. Pissig als ik kan zijn haal ik er een klm... bij en vraag uitleg. Die is niet duidelijk maar om een en ander aan te passen zit er niet anders op dan aan de balie in te checken. Een rij van hier tot aan Santiago, maar goed ik ga staan. Ben ik aan de beurt blijkt de enige gangpadplaats weg. Dus ik vraag uitleg, dat is naar de smaak van mevrouw en dus een bitse reaktie ...... kan ik ook dus binnen een tel stonden we te bekken! Zij kwaad en ik kwaad. Stelt ze dat ze mijn instapkaart in Parijs niet kan geven (uitdraaien lukt niet).Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt dus vertrouw haar niet. Na de vijfde keer vragen om een instapkaart, geef ik aan een klacht in te gaan dienen en doe dit ook daadwerkelijk. JA JA , niet dus want daar zit een persoon en een hele lange rij. Nogmaals bij de machines en nu een ander aangeschoten, ook nu geen geluk maar mijn verhaal over het niet krijgen van de instapkaart in Parijs roept een vreemde reaktie op haar gezicht en ze loop naar de balie. Twee tellen later heb ik mijn kaart en weet je wat die lag klaar!!! Oftewel de eerste klmer was wel heel persoonlijk geworden. Enfin het toestel vetrok op tijd en in PArij opgewacht. Het volledige vliegveld gezien en tien minuten voor vertrek zat ik. De vlucht was verder okay hoewel de service magertjes was. Wel enorm veel turbulentie maar ach hoort er ook bij.

Reacties

Reacties

Daniel

Ik had je optreden bij de incheckbalie graag willen aanschouwen. Maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!