platypus-down-under.reismee.nl

Aan alles komt een einde

Mijn laatste avond hier aan de Algarve. Jammer .... nee hoor het was een mooie toegift op een heerlijke (reislustige) zomer.Sinds woensdag is het hier overigens ook minder, goede temperatuur maar ook vandaag weer wat regen en wolkenvelden die de zon echt doen verdwijnen. Ik weet het, het is geen Nederlands weer en echt ik zit niet op dat weer te wachten maar zoals de titel al zegt ..... het is nu eenmaal zo.

Vandaag de zon zelfs niet op zien komen vanwege de bewolking. Na een rustige start ben ik nogmaals richting Spanje gereden en heb een werkelijk magnifieke burcht bezocht. Wat dat betreft is hier voldoende te zien. Het land Van Columbus heeft een rijke historie tenslotte.

Na mijn bezoek aan de burcht ben ik via het binnenland wederom richting Albufeira gereden. Lekker rustig. Hier een stop, daar een bakje en weer ergens anders iets lekkers.

Ga nu zo mijn tas maar weer eens inpakken (neemt wel een paar uurtjes whahahahahahahaha die weekend tas van mij!!!). Morgen om vijf uur op en om zes uur in de auto richting het verhuurbedrijf bij de luchthaven. Moet de auto om uiterlijk zeven uur inleveren. Dan een paar uur hangen en een paar uur vliegen en het gewone leven gaat weer van start.

Maar klagen nee hoor, het is nu eenmaal zo!

PS tot over vijf weken als ik vetrek voor een maandje Zuid Amerika!!

Reacties

Reacties

Daniel

Joop, het was een genot om je verhalen te lezen. Dus ook ik kijk uit naar je reis naar Zuid Amerika....

Voor morgen alvast een hele goede reis.

Leny van der Valk

Leuke reis geweest vervelend die weken wachten nog, maar ja dan zie ik je nog in de tussentijd. Goeie reis naar huis en zet je ijsmuts op anders vat je kou.

Karin

Joop, het was heerlijk om je verhalen te lezen, het was bijna net of ik er zelf bij was...Op naar de volgende vakantie!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!