platypus-down-under.reismee.nl

Wat te doen als restaurants sluiten

Tja het is hier echt afgelopen, de winkels en restaurants sluiten. Op de deur 'gesloten vanwege vakantie'! Lastig voor mij, maar ik ben uiteraard de laatste om ze niet te begrijpen. Vandaag kon ik echt geen keus maken, de drie restaurants die ik kon kiezen heb ik alledrie gehad en een pizza ........ nou ja zeg ik ga toch zeker ook niet naar Italie!!!!!! Ik heb me gestort op de piri piri met kip (dat wel helaas) maar goed piri piri is overal te kopp van mild till wild zal ik maar zeggen. Ik dacht ik kan wel tegen een pepertje dus ben voor wild gegaan. Lekker voor een keer. Morgen zie ik wel weer verder.

Wat dat fietsen betreft, zou een moutainbike moeten worden. Hier is niets vals plat het is simpelweg vals!! Zie ik niet zo zitten en bovendien moet je tussen de auto´s door en die rijden echt als gekken (behalve ik natuurlijk whahahahahahaha .... leer snel).

Vandaag begon bewolkt maar gelukkig ging om zeven uur de zon op in mijn gezicht! Okay dat was het dan ook voor uren, ja ja heb regen gehad en ben nat geworden. Getver maar goed ben naar Silves gereden met een enorme burcht, een leuke stad naar een aantal uren de bergen verder in gereden om vervolgens weer aan de Atlantische kust te belanden. Ik snap werkelijk niet waarom iedereen de Algarve opzoekt ..... het is schitterend aan de Atlantische kant.

Morgen ga ik richting Spanje, mag met de auto de grens over dus zou naar Sevilla kunnen. Wil eerst maar eens een paar steden in Portugal bekijken en dan zie ik wel weer. Heb tenslotte nog maar twee dagen.

Weet wel dat ik in het vervolg alleen nog een vlucht en auto boek. Ik rij nu telkens heen en weer, dat zou heel anders kunnen.

Wel luitjes voor hen die werken .... werk zeen de anderen daar ben ik vanaf volgende week gewoon weer jaloers op.

Reacties

Reacties

Leny van der Valk

Geniet nog maar even flink want hier is het somber en regen. Kun je niet twee keer garnalen eten, zou ik niet zo'n moeite mee hebben hoor?

Karin

Zou wat zijn, Joop aan de pizza...:) Straks ga je ook nog een pannenkoek eten.

Zo te horen heb je veel gezien, heel erg leuk om zo een beetje mee te genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!