platypus-down-under.reismee.nl

Het binnenland

Vandaag weer een werkdag! Ik heb nog geen boek open gehad ...... sorry niet geheel juist ....... net drie pagina´s gelezen. Vandaag wederom een en al zon! Wel iets minder dan gisteren toen het zo rond de 29 graden was, nu zo rond de 22. Wederom dus de auto op de weg gezet. Dit keer het achterland in gereden. Bergen en haarspeldbochten en genieten van vergezichten en stilte.

Het zijn gevaarlijke rijders maar zodra er weer eens eentje aan het kleven was dan stopte ik gewoon de auto en sloot achteraan. Ik ben hier voor mijn rust tenslotte! Ben een aantal keren fout gereden, dat is dus het lastige .... rijden en ook de weg nog bepalen.

Na drie uur zag ik de kust weer maar ook wolken. Nu is er ook een snelweg dus die ben ik opgeschoten richting Albufeira en inderdaad daar was het zonnig. Heb dus vanaf een uur of drie lekker op het strand gelegen. De wind was fris maar de zon maakt zoveel goed!

Slapen doe ik hier ook als de beste! Lag gisteren om 8 uur op bed en kwam er vandaag om 7 uur uit!!!!! Zal het zelf zeggen ...... vast de leeftijd!

Leuk alle reacties. Ik weet niet of en hoe ik kan reageren. Kom ik ook nog wel een keer achter. Voor nu ...... ik ga eens kijken wat er te eten is. Steeds meer tenten sluiten, heb al een paar keer in mijn eentje gezeten.

Reacties

Reacties

marlies

Ha Joop,
Je toert wat af in je auto, makkelijk om zo wat van de omgeving te zien. Hoe zit het met je fiets-voornemens?
Met een temperatuur van rond de 20 graden is het toch ideaal om een tochtje op de fiets te maken, dan maar wat minder ver weg. Of is de Atlantische kust daar te ruig voor?
Heerlijk moet dat zijn zoveel zon en dan te bedenken dat het hier grijs en nat en guur (dit laatste vlgns Daniel maar hij is een beetje een koukleum) is.
Veel plezier daar!

Daniel

Als ik dit zo allemaal lees heb je er goed aangedaan om er een weekje tussen uit te gaan. Daarenboven duurt het nog heel erg lang voor dat je weer op vakantie gaat :-)

Dus rijden en ook nog de weg bepalen....?!! Wie maakte er nu ook al weer laatst een grap over twee dingen tegelijkertijd doen...? Juist, ik bedoel maar! I rest my case!

Hopelijk voor je zijn inmiddels niet alle restaurants gesloten.

Karin

Joop, geniet er maar lekker van. Het weer hier is echt prut. Keiharde plensbuien en gisterenavond veel bliksem en onweer. Beetje rondtoeren, bijkomen op het strand en lekker hapje eten is dan een stuk beter! Nog veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!