platypus-down-under.reismee.nl

Wasdag

Daaaaaaaaaaaaaaag dus niet. Wassen doe ik thuis wel weer. Heb de auto gepakt en ben weer richting de Atlantische kust gereden. Halverwege een strandje waar werkelijk niemand (okay ik lieg er waren nog vier personen) lag, dus ben ook maar gaan liggen. Hoge rotswanden en een geel strand, de palmboom en je zou denken ...... nee toch echt de Algarve.

Eigenlijk heet het hier de Costa do Golf. Je ziet hier drie dingen, 1e ouderen, 2e Engelsen, Golf courses. De hele kust is een golfbaan ...... ik kan me voorstellen dat mensen dit leuk vinden maar ...... de natuurlijke omgeving is totaal aangepast aan de menselijke behoefte die Golfen heet. Niet echt leuk meer! De Atlantische kust is ruig en wat mij betreft een lust voor het oog.

De heiligen weet ik ook weer overigens; de eerste was de heilige Christof, het scheepje in de hand had mij direkt duidelijk moeten zijn. De andere is uiteraard de heilige Antonius op het Ibirisch schiereiland zo´n beetje DE heilige.

Heb overigens op allerheilige geen duivel gegeten. Ik kwam een thai tegen en heel erg die had Yam Nuah ...... heet maar onvervalst lekker.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!