platypus-down-under.reismee.nl

De zee

Kijk dat is nu genieten ..... je opent je eigen luiken en daarna de shutters voor die van de kamer en ............... jaaaaaaaaaaa hij is nog steeds blauw ........ Ik heb uitzicht op zee. Eerst maar eens een ontbijt vinden en een paar kleine boodschapjes. Heb meteen een auto voor de rest van de week. Vandaag echter een paar uurtjes zwembad (vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk) en daarna een wandelingetje langs de kustlijn. Zag een bord voor een restaurant en weet al dat ik daar ga eten vanavond.

Ben inderdaad in het restaurant gaan eten. Voorgerecht garnalen met knoflooktenen, stink waarschijnlijk vreselijk, heb alle tenen ook opgegeten en daarna mijn favoriete vis en ook die dreef in de knoflook ...... zwaardvis mmmmmmmmmmmmmmm. Heb ook al borden gezien met zeeduivel een andere vis waar ik voor wakker gemaakt mag worden.

Het publiek is inderdaad op leeftijd, ben een hippe vijftiger die toch nog enigszins opvalt kwa leeftijd!! Ga voortaan in deze tijd van het jaar reizen whahahahahahahahahahaha.

Bedacht me vandaag hoe decadent ik eigenlijk ben! Over zes weken zit ik in het vliegtuig naar Chili! Erug .... nou niet echt dus ..... ook daar heb ik zin in.

Reacties

Reacties

Karin

Joop, wat klinkt dat allemaal heerlijk. Mooi weer, blauwe zee, heerlijk eten. Geniet er maar van. Het is hier aan het stormen en regenen. Echt herfstweer, niets voor jou dus. Veel plezier nog!

Leny van der Valk

mag ik hebben, zwaardvis, dus graag serveren tijdens volgende etentje en dan dat het een beetje portugees lijkt , doe ik net alsof ik in Portugal zit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!