platypus-down-under.reismee.nl

Portugal

Na een korte vlucht (sorry maar een vluchtje van drie uur is niets) met ongeveer negen lege stoelen om me heen ben ik dan aan de Algarve. De Costa Geriatica zo ongeveer! In het vliegtuig was ik nog net de jongste niet maar er waren er meer ouder dan jonger dan ik. Het is hier een uur vroeger dus was rond 10 uur in Faro. Na een 1,5 in mijn appartement. Jaren 70 en daarna niets meer aangedaan maar wel goed schoon ..... op een beest in de kast na .... kniesoor die daar op let. Voor het overige schoon, 1e verdieping, mooi terras en uitzicht op het zwembad (een verkeerde plek in de zomer maar met al die oudjes erg rustig op dit moment).

Reacties

Reacties

Leny van der Valk

Moet ik dat beest even komen vangen: stuur maar een ticket want ik doe niet mee aan de postcodeloterij. Heb wel een keer met een geel klein badeendje in de gracht een reischeque gewonnen dus mag eigenlijk niet klagen. Nou knul geniet er maar van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!