platypus-down-under.reismee.nl

Geboekt

Ach ja, ik zie hier allemaal bestemmingen ...... meeste ver weg .... enveel wil ik ook of ben ik geweest en wil ik nogmaals. Ik hield het niet meer! Erg maar waar, ik heb net een reisje naar de Algarve geboekt. Niets aan het handje zou je zeggen.

Wel over zeven weken vertrek ik ook voor een maand naar Chili, Argentinie, Paraquay en Brazilie....... Ik heb zo'n slecht leven ......

Lekker decadent dus en ik schaam me er niets voor!

Dus vrijdag in de avond vertek ik vanaf Rotterdam naar Faro en dan een appartement in Albufeira. Ook de Algarve ken ik en dat maakt het nu zo lekker rustig. Een graad of 23, boek, boek en nog een boek, lekker eten ..................hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!