platypus-down-under.reismee.nl

FIN

En dan is er toch ineens een einde aan de maand Argentinië. we hebben de afgelopen dagen nog veel gelopen door Buenos Aires en veel gezien. Hoewel onze vlucht eigenlijk voor vandaag op het programma stond ... ja ja ik kon het niet laten ...... hebben we de vlucht naar morgen verschoven. We zouden eigenlijk vanavond eerst naar Santiago de Chili vliegen en daar overstappen. Ik had niet echt opgelet want je vliegt dan eerst verder van Europa af, dus een langere vlucht naar Madrid en dan overstappen. Nu vliegen we morgen rechtstreeks van Buenos Aires naar Madrid en dan overstappen naar Amsterdam. Op deze reis scheelt dan 8 uur!

We zitten vol plannen voor een volgende reis naar dit continent. Ik wilde al een tijdje terug maar Mars wil nu ook graag nog eens terug en is nu ook nieuwsgierig naar Chili (en ja ook daar wil ik nogmaals graag heen). Er is weer iets om naar uit te kijken. maar eerst naar huis en daar weer heerlijk de leuke dingen gaan doen die we van plan zijn. Hebben we het naar ons zin!? JAAAAAAAA

Reacties

Reacties

Gina

Dankjulliewel dat wij weer mochten mee genieten. Jullie zouden heel goed zijn in reisboeken schrijven. Op naar de volgende reis ?

Hennie

Sluit me bij Gina aan en een goede terug reis heren??

anneke

Super meegenoten met jullie! XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!