platypus-down-under.reismee.nl

Amsterdam - Frankfurt - Sao Paulo - Buenos Aires

EINDELIJK! Alsof het nooit gaat gebeuren. Ruim voor de zomer begonnen we met voorbereidingen (lees ticketprijzen vergelijken en afwachten tot de juiste prijs voorbij kwam) voor de reis die vandaag aanvangt. We vliegen over een paar uur met de KLM naar Frankfurt. We hebben een uur om over te stappen en vliegen dan met Latam Brazil naar Sao Paulo. In Sao Paulo hebben we ruim 2 uur om over te stappen en vliegen dan verder met Latam Argentinië.

Twee weken geleden kreeg ik een mailtje of ik wilde bieden op business class stoelen voor het traject Frankfurt naar Sao Paulo dat toch zo'n 12 uur is. In eerste instantie dacht ik van "nou nee dat geld kunnen we ook anders besteden" maar na een paar dagen dacht ik "niet geschoten is altijd misgeschoten" toch ..... En zie daar bod geaccepteerd en dus zitten we heerlijk business class op het lange tracject de oceaan over.

Het bleek nog een heel gedoe om de juiste boarding passes af te drukken want in het systeem van KLM was het niet terug te vinden! Geduld (niet altijd mijn beste kant) bleek een vereiste. Mars een telefoontje naar Latam Parijs en daar een zucht oooohhhhh die systemen! Het is elke keer hetzelfde liedje, alles staat goed maar voordat dat doorgezet is en ook voor de KLM zichtbaar zijn we een aantal uren verder. Gelukkig nog wel voordat we vliegen . Vanavond hopen we beiden gewoon heerlijk te kunnen . Wel jullie gaan het lezen. Vanaf morgen doen we verslag van onze reis naar Argentinië en dat met name Patagonië, De Andes ten noorden/oosten van Cordoba en Salta en aan het einde van de vakantie Buenos Aires.

Hasta luego

Daniel

Wow business class.... geweldig. Een hele goede reis!

Marlies

Kijk toch aan niet zittend maar ook liggend vliegen naar jullie bestemming. Het houdt niet op, heel veel plezier.

Nicoleddy

De bestemming had ik niet geraden ondanks aanwijzingen! Wat een heerlijk vooruitzicht! Genieten mannen! Groet uit het Hoge Noorden, haha!

Johan en Hennie

Even slikken met die lange vliegreizen, maar dan echt genieten ???