platypus-down-under.reismee.nl

Australië 15 Guildford

De dag na ons bezoek aan York bleek die tropische storm wel wat verder te zijn getrokken maar er lag nog wel enorm veel bewolking. Nu waren we eerder door Guildford gereden, het is het dorp naar het dorp waar wij zitten, maar we hadden nooit de moeite genomen of er rond te lopen. Wat mij wel was opgevallen (en wie is nu mij?) ..... er zat een Dutch Shop en ineens had ik trek in Dutch Drop. Het stadje zag er leuk uit dus een bezoekje met een tweeledig motief. De Dutch Shop had inderdaad drop in overvloed en dus maar eens een paar soorten ingekocht; HEERLIJK. Wat slenteren en lunchen en daar werd de lucht ineens wat aantrekkelijker. De middag bleek nog wel bewolkt maar toch ook wat zonnige perioden en de temperatuur steeg weer richting 35 graden ...... et zwembad trok. We zijn naar de camping gereden en zijn heerlijk op een ligbed met boek aan het water gaan liggen. Na een halfuur keken we elkaar aan en kwamen tot de conclusie dat dit de eerste keer was. Buiten zwemmen in de Indische oceaan hadden we de hele vakantie niet met een boek aan het strand of een zwembad gelegen.