Australië 11 Mandurah

Het liep gisteren anders dan voorzien en de ochtend begon met negeren en aankondigen dat de derde persoon ging proberen de vlucht om te zetten. Voor ons kwam dit neer op wachten ..... Je bent hoe dan ook met 3 personen en je moet toch proberen een en ander netjes af te wikkelen. Dat is lastig want voor ons betekende dit afwachten en niets kunnen ondernemen. Rond 11.00 uur hoorden we dat de vlucht die dag naar Kuala Lumpur niet meer zou lukken maar dat rond 13.00 uur waarschijnlijk wel duidelijkheid zou komen over de vlucht de volgende dag. We hebben besloten te splitsen en wij zijn naar Rockingham gegaan om het Shoalwater Islands Marine Park te bezoeken. Met een bootje naar Penguin Island en daar zoeken naar de kleinste in zijn soort. Gevonden onder een boardwalk, oftewel kun je nagaan hoe klein die beestjes zijn. We hebben genoten van de rust en ..... nou ja toch ook wel de last die ineens van onze schouders gleed.

Na terugkomst bleek de vlucht verandering mogelijk en was de oplossing nabij ........