platypus-down-under.reismee.nl

Kuala Lumpur

De reis is voorspoedig verlopen. Om 15.15 uur vertrokken we van Schiphol en 5.30 uur later waren we in Doha. Niet aan een pier maar gewoon op het platform en met de bus naar de terminal. We hadden gelukkig genoeg tijd (3.00 uur) maar ik kan me voorstellen dat mensen die sneller moesten overstappen onrustig werden. Vanuit Doha was het nog 7.30 uur naar Kuala Lumpur. Vervolgens stonden we daar een uur in de rij voordat we onze vingerafdruk mochten geven en door konden. Qatar is kwa eten een goede luchtvaartmaatschappij, het personeel is uiterst vriendelijk en de vliegtuigen schoon. Beenruimte is voldoende maar voor mooi iets te krap en de vijfsterren, en beste airline van 2017, kon ik er niet in ontdekken. Overigens zonder verder te zeuren want we zijn goed aangekomen. Ook Qatar begint met een gebed aan Allah ........ ieder z? meug zal ik maar zeggen.

We zitten nu in een suite , vijf sterren ..... echt over de top maar wel weer eens leuk, op de 29e verdieping met uitzicht op de Petronas Towers. Het is een balzaal deze kamer! Badkamer met walk in douche ..... de walk in is zo ongeveer mijn hele douche in Zoetermeer . Gisteravond meteen lekker gegeten Nasi goreng kambing met teleor dadar en een bakje sambal ernaast. De Nasi was pedas .... de sambal verbleekte erbij. Het ontbijtbuffet is ronduit over the top! Keus te over dus een heerlijke over the top .

Vandaag richting Petronas towers geweest en wat rond gelopen. Tijdsverschil en reis zitten in ons oftewel plan plan.

Wij melden ons weer


Reacties

Reacties

Leny

Dat ontbijt lijkt mij wel wat. Misschien kun je pakketje opsturen hierheen. Lekker genieten samen en ik blijf jullie volgen.

Anna Wanda

Hi Mars en Joop,
Wat mooi: weer een avontuurlijke reis! Heel veel plezier, heb het goed, en alvast een hele fijne kerst daar en een heel gelukkig nieuwjaar!!!
Liefs xxx AW

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!