platypus-down-under.reismee.nl

Aan de vooravond van een nieuw avontuur

Als iemand van te voren had gezegd dat de vakantie zo raar zou starten dan had ik ze aangekeken met een gezicht vol ongeloof

Laughing
. Jullie weten natuurlijk dat we een eigen bedrijf hebben. Dit bedrijf diende we te verhuizen en dat hebben we vorig weekend dan ook gedaan. De nieuwe ruimte hebben we in gebruik genomen met de toezegging dat er op zeer korte termijn een ruimer object zou komen. Dus 24 juni de verhuizing en wat schetst onze verbazing ....... op 30 juni in de auto naar huis uit werk ontvangen we een telefoontje dat we de volgende dag kunnen bezichtigen. Ach dat kan nog wel even en dus eerst in de ochtend de oplevering en inlevering van de sleutels bij de oude verhuurder en in de middag de bezichtiging bij de "mooie" nieuw te huren ruimte. Over een verhuizing durfde we niet echt na te denken. Mars ging naar zijn vader en Moi zou de bezichting doen. Ik had inmiddels ontdekt dat het om een AAA-locatie ging. In Zoetermeer staan bij het station twee torens die verbonden zijn met elkaar en inderdaad deze staan leeg. Mijn liefje mijn duifje wat wil je nog meer. Station onder het bedrijf met zowel ns treinen als de randstadrail, voldoende parkeergelegenheid, goede uitvalswegen van de A12 kan niet mooier toch???? Dus wel, we hadden tot 1 juli zo'n 100 m2 en konden er nog 200 m2 gebruiken. We hebben nu 64 m2 en dat zou dus meer kunnen worden in die twee torens. Hmmmmmmm waar zijn we het spoor bijster geraakt? Op verdieping 1 en 2 waren vier units te huur. Ieder unit bestaande uit 3 tot 4 ruimten van 12 m2 reken reken reken .... inderdaad 36 of 48 m2 dus nog kleiner dan de "tijdelijke" ruimte. Ze hadden ons al eerder een keer iets beloofd en niet geleverd en nu dit weer. Voor mij was de maat vol en ja ik heb er een telefoontje aan gewaagd. Ach einde van het liedje is natuurlijk dat het aan mijn verwachtingspatroon ligt .....

Het is nu zondagavond 3 juli en dus hebben wij morgen geboekte plaatsen in de A380 van China Southern Airlines. We vliegen via Beijing naar Hong Kong (China) en gaan daar de boel verkennen en ja als we dat gedaan hebben gaan we door naar Taipei (Taiwan). We keep you posted!!!!

Daniel

Jammer van die triple A locatie. Maar nu lekker op vakantie. Hele goede reis en heel veel plezier!!

leny van der Valk

"This is it" zal wel zo moeten zijn en ergens goed voor maar dat voel je natuurlijk niet gelijk zo. Verwacht eigenlijk wel dat jullie met deze reis een aantal impulsen krijgen voor nieuwe zaken in jullie bedrijf. Ga proberen jullie te volgen. Hernia oke, morfine/medicatievergiftiging afbouw nog 6 weken. Als het daarna goed gaat wil ik graag gebruik maken van een deel van jullie aanbod. Supergoeie en avontuurlijke reis en dikke knuf voor alle twee.