platypus-down-under.reismee.nl

yoga in de ochtendzon

Gisteren was het wat minder wat het weer betreft, vandaag halen we dat weer in! Het is heerlijk zonnig en warm. Net yogareeks gedaan en ontbeten nu een cortado bij McDo. Zo een paar laatste boodschappen voor de paella en we kunnen met een boek onderuit in de zon gaan zitten.

We doen heus nog wel iets anders hoor! Eergisteren zijn we naar Murcia gereden. Geen snelwegmaar lekker door het land. Schitterende natuur een een enorm stuwstuwmeer. Beide dachten we Murcia te kennen maar kennelijk hebben we de stad toch telkens laten liggen voor wat het is. Een aangename verrassing dus, een nieuwe stad te bezichtigen. Helaas is siesta hier siesta ook in de winter, dus van 14.00 tot 17.00 uur is alles dicht. Mochten we Kerst willen ontvluchten dan is dat in een katholiek land als Spanje echt onmogelijk. Heerlijk al die kitsch zonder zelf deel uit te maken hiervan.

Vanuit een zonnig en aangenaam San Miguel de Salinas

Fijne kerstdagen

Ron

Dat is wel heel wat anders dan die miezerregen hier... Wel komt nu en dan de zon er doorheen en dat gaf gisteren een paar mooie fotomomenten bij een bezoekje aan kasteel De Haar, waar de rondleiding in het teken stond van van culinaire geneugten. Die hebben we daarna bij mij thuis in de daad omgezet en Hyacinth Bouquet had nog een puntje kunnen zuigen aan het 'candlelit dinner' haha. Vandaag gedichtjes maken voor bij de kerstcadeautjes en dat is wel de reikwijdte van de activiteiten hier... Geniet lekker verder daar en 'Melly Clissemaas'! X

Erik...

Als jullie gaan klagen over het weer daar dan wordt het tijd om terug te komen.

Zalig kerst feest... LOL

Hennie

En toch fijne feestdagen toegewenst.

Janni

Allebei hele fijne kerstdagen!

Marie José

Lieve Mars en Joop, geniet nog van jullie reis en een mooie start voor het nieuwe jaar ! Heel veel liefs, xxx