platypus-down-under.reismee.nl

san miguel de salinas

Even een korte bericht. We zitten in een stinkende Mcdo, jech. We hebben in ons appartement geen wifi (bij boeken niet goed opgelet dus). We zitten in een soort dodenstad! Klinkt erger dan het is hoor. Op wifi na hebben we alles inckusief de zon. De afgelopen dagen zon rond de 23 graden, dus klagen neeeeeeeeeeee. De dodenstad slaat op de perkamente engelsen die hier wonen. Hoewel er momenteel in ons deel van de wijk Eagles nest weinig mensen zijn. Van de tien huizen in het blok zijn wij de enige! Als je de hele wijk bekijkt zijn er wellicht 10 huizen in gebruik. Ach we hebben dus twee zwembaden om uit te kiezen. We zitten op een berge en vanuit de woonkamer zien de we zee. De zee is minder ver weg dan je denkt, is zelfs te lopen. Tot nu toe zijn we met name lui. Lange nachten, paar uurtjes zon, eten en dat is het. O ja en iedere dag yoga in de ochtendzon!

Ron

Daar is het vakantie voor jongens! Yogaontbijtwembadboodsxhapjesetenwandelingetjeslapenyoga... Van dattem. En dat dan grotendeels in de zon bij een aangename temperatuur. Zonder blaasradios (tenzij Perkamentus zijn klassieken niet gied kan horen) en schreeuwende kinderen (tenzij Perkamenta haar kunstgebit niet kan vinden omdat zij vergeten is dat... Eh... Beetje kinds is geworden, eh...) en zonder scooterjeugd (tenzij, scootmobiel met boodschappenmandje)... Gewoon onverstoorbaar verder genieten is het devies. Doen! Knuf!

Suzanne

Geniet ervan mannen ! X