platypus-down-under.reismee.nl

Mele Kalikimaka

En ja we ontkomen er niet meer aan!!! We zijn op Maui en zie daar de laatste foto!! Inderdaad een kerstslinger in ons appartement. En als je heel goed kijkt zie jeons ook nog in de foto.

We zijn op een drukke dag aan het reizen geweest. Veel Amerikanen verplaatsen zich vandaag her en der door het land. Wij zaten als prinsen eerste klas .... ja ja letterlijk. Zowel op onze vlucht van Lihue naar Honolulu als van Honolulu naar Maui zaten we prinsheerlijk op stoel 1A en 1B. Het zijn ook zulke lange vluchten whahahahahahahahahahaha 20 minuten en je bent er. Het in en uitstappen neemt meer tijd in beslag.

Maar vanuit de Pacific Ocean hopen wij oprecht dan een ieder van jullie fijne dagen heeft en gezond2011 verlaat om in 2012 gezond en wel weer met elkaar te mogen verkeren.

Mele Kalikimaka

Reacties

Reacties

Ron

Maui! Daar voel ik me van alle eilanden het meeste thuis ( al vind ik Kaua'i qua natuur nog indrukwekkender) en het is ook het enige van de eilanden waar ik ooit kerst heb gevierd - en nieuwjaar, wat jullie op Big Island gaan doen. Geniet van de dagen daar mannen, het lijkt allemaal voorbij te vlíegen - in bijna nog minder dan 20 minuten... En ik hoop dat dit keer het weer met jullie is.

Mele kalikimaka!

Nicoleddy

Merry X-mas! Fijne dagen! Kus uit Drenthe x

Benno

Fijne kerst mannen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!