platypus-down-under.reismee.nl

Kauai

Vanochtend ging om 6 uur de wekker!!! Absurd maar we moeten nu eenmaal verkassen. Vandaag auto inleveren en inchecken voor de vlucht van Honolulu naar Lihue. Okay een goede vlucht maar voor je het weet is het allemaal voorbij! De vlucht neemt een 35 minuten in beslag inclusief stijgen en landen!!!! Auto halen en op weg naar de Hale Plantation. We waren wat vroeg maar de jeep wrangler moesten we ook uitproberen! Tussen de middag vis gegeten en een gratis dans show. De Plantation levert ons een mooie kamer, nou ja kamer! We hebben een suite, ik zal het eens beschrijven. Een woonkamer, een volledige keuken a la Amerikaans dus, een slaapkamer, een badkamer en een veranda met uitzicht op de tuin inclusief zwembad en het strand op 1 .... Okay 2 minuten lopen. Morgen de eerste tocht.

Ron

O'ahu is een mooi eiland en er is veel te zien en te doen, maar nu jullie eenmaal op Kaua'i zijn is de vakantie pas echt begonnen, wat ik je brom :-) Kaua'i heeft als bijnaam 'The garden island' en dat zullen jullie beleven. Het is het groenste van alle eilanden en geologisch een van de oudste (alleen Nihau, ten westen van Kaua'i, te zien vanaf Waimea - en de weg omhoog naar de Waimea Canyon, is ouder, maar 'verboden'). Op Kaua'i bevindt zich met Mount Waialeale ook de natste plek ter wereld, waar per jaar circa twaalf meter regen valt. Je kunt erheen, maar dan wel door de lucht, per heli. Aanrader, maar niet goedkoop. Ik vind Kaua'i het mooiste van all eilanden, hoewel het wedijvert met Maui, dat bovendien minder 'sereen' is... Ik verheug me nu al op het vervolg van jullie relaas! Knufs!

Eva

Wat klinkt het heerlijk! Leuk dat jullie het zo bijhouden. Geniet maar dubbel want hier hagelt en regent het de hele dag door... Maar ondanks dat is het heel fijn in huis. De groeten van het huis en mij!