platypus-down-under.reismee.nl

Honolulu

Vandaag vroeg wakker en genoten van een hele dag Honolulu. We zijn via subway, alwaar ontbeten met een broodje jalepeño kaas met nog meer pepers uit het zuur en pickles e.d., naar downtown Honolulu gelopen. Okay dat was dus ook een loop. Capitol, koninklijk paleis maar ook ander gebouwen uit de onafhankelijke tijd. Ook wat parken en verder gewoon lekker wandelen in de stralende zon (rond de 28 graden, zonnig en een heerlijke bries). Lekkere libanese lunch downtown een aantal keren koffie en weer heerlijk terug. Bleken uiteindelijk zo'n 6 uur gelopen te hebben. In de namiddag zijn we nog even richting strand gelopen om toch even de pacific gezien te hebben zo op onze eerste dag. Straks nasi, gewoon in het appartement. Morgen? Zien we nog wel.

Ron

Zie het allemaal zo weer voor me. Maarreh, mannen, Waikiki - downtown, da's een tippel inderdaad. Er gaan ook stadsbussen hoor, stap je op Kuhio in en voor het State Capitol of St. Andrew's Cathedral uit. Hoe bevalt het hotel? Wij vonden het sober, maar adequaat. Probeer La Cucaracha, de Mexicaan vlakbij (tussen Kuhio en het strand) ook eens...

marissa

Ha mars en Joop,

Ja de reis is een eind,
weet inderdaad hoe onbeschoft het eraan toe gaat bij de douane...daarom gaat Benno niet richting Amerika.

Blauwe lucht en mooie foto's.
Geniet maar lekker verder met het 28 graden temperatuurtje!!!

Liefs Maris

Marlies

Jawel hoor, 28 graden.
Voor nog meer vakantiepret....... hier kwam het vanmorgen met bakken naar beneden.
Was zeiknat, vijf min. fietsen.....
Geniet ervan, groetjes