platypus-down-under.reismee.nl

Laatste voorbereidingen

Over 24 uur hangen we boven de USA, het is altijd weer een raar idee. Tegelijkertijd is het opwindend en bijzonder dat het weer zover is. Nooit bedacht dat we naar Honolulu zouden gaan of op Big Island een vulkaan zouden bekijken. Het is de regenboogstaat van de USA, benieuwd hoe verschillend de eilanden zullen zijn.

Voorlopig alle papieren toch maar uitgedraaid, trouwens je heb gewoon een boarding card nodig. En dan is de inkt van de printers op, ken je dat? Enfin, volle erin en het print als nieuw.

De laatste was draaien, de ramen zijn buiten gedaan (lang leve de glazenwasser), de vaatmachine aan en dan nog bedenken wat we gaan eten, heel symbolisch ons laatste avondmaal in Nederland anno 2011.

We zullen jullie op de hoogte houden met 11 uur verschil. Natuurlijk hebben we allerlei wensen voor jullie in gedachten maar het belangrijkste is toch wel goed voor jezelf zorgen in gezondheid. Daarnaast veel sneeuw en ijs gewenst (als het maar weg is als wij terugkomen), aangenaam vuurwerk, oliebollen en appelflappen, wensen en zoenen, knuffels voor ieder die wil. Een bruisend 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nicoleddy

Geniet van de voorpret! En 'n ontzettend fijne vakantie toegewenst. Happy holidays in Haiwaï. Aloha en amatoo,
Eddy en Nicolette xx

Ron

Wij gaan jullie lekker uitzwaaien - en dan gaan we jullie allemaal knuffels geven voor daar :-)

Floor

Heel veel plezier.... *zucht*

Marlies

ook namens jullie "schone zus" heel veel plezier gewenst xx

Johan

een hele goede vlucht gewenst

Paul

Heel veel sneeuw toegewenst en zorg er voor dat je geen been breekt ;-))

Erik...

Heel veel plezier en mooie dagen toegewenst.

Joshua

Heel veel plezier daar! en die sneeuw mogen jullie hebben!

Norma en Arie

Maak veel leuke kiekjes van Honolulu en de vulkaan en andere bezienswaardige momenten,in Hawaii. Wij wensen jullie een fijne reis toe. Wij zullen jullie reisverslag volgen veel plezier. Groetjes Norma en Arie