platypus-down-under.reismee.nl

Beieren

Na een weekend in Limburg zijn we vanochtend vertrokken via Keulen/Frankfurt naar Zwiesel gereden. Hoewel druk onderweg, konden we files vermijden! Wel uiteraard daardoor omgereden maar toch ... rond 19.30 uur stonden we op de stoep van Gasthof Margarete alwaar wij een appartementje hebben. Okay biet dus ...... het is een complete verdieping. We hebben een woon/eetkamer met een keuken met alles er op en er aan. Dan is er de zeer complete badkamer en een balzaal als slaapkamer! O ja en natuurlijk een hal/gang. In alles is voorzien en de cv stond heerlijk aan. O en dan is er nog het terras met zitje en natuurlijk uitzicht over het dorp (althans dat denken we, het was donker bij aankomst). De grens met tjechie is ..... eigenlijk niets, je loopt er zo in. Wel dit is de eerste update, morgen meer.

Ron

Mazzelkonten :-)

De Ardennen - en daarin Durbuy, de grotten van Hotton en La Roche - waren in het zonovergoten weer van het afgelopen weekend ook uiterst fraai :-)

Nicoleddy

Viel Spass. Als je zurück bent, bellen voor een date! xx

Janni

Marcel, ik verwacht wel dat je op de open dag op 5 november een stukje gaat jodelen (je bent niet zo ver van Tirol) in lederhöse (is dat wel goed gespeld?)!!! Dan kondig ik je wel aan;)
Veel plezier en goed oefenen :)