platypus-down-under.reismee.nl

Een weekendje Berg en Dal

Op woensdag de nieuwe auto gehaald en meteen laden die handel. Een trekhaak voor het fietsenrek en genoeg plaats voor tent, stoelen en van dat soort zaken. We hadden een weekendje Nijmegen op het oog. Voor Mars min of meer een 'thuiswedstrijd' en voor mij een leuke hernieuwde kennismaking. We hadden een schitterende camping, terrasachtig en midden in de bossen. Voor hen die iets leuks zoeken 'Camping De But' ligt direct achter het Afrika museum. Hemelvaartsdag met vele anderen de Ooijpolder gefietst, inderdaad druk maar wel erg mooi. Lekkere lunch onderweg en uiteraard Duitsland in gereden (hoe kan het ook anders in die streek). De vrijdag hadden we afgesproken in Noord-Limburg en hebben we naast lekker gekletst, heerlijk in de tuin gewerkt. Zaterdag Nijmegen in. Via de markt het centrum in. Wat is dit toch een mooie en gezellige stad en net als Maastricht zeer (on) Nederlands. Die nacht hoorden we het onweer naderen en in de bergen (BERG EN DAL, we hebben echt 10 procent gefietst), het onweer aankomen. Het regende een uurtje of vier en daarna werd het niet echt meer beter. We zijn zondag via de Betuwe (alwaar een aantal uren op de fiets) naar huis gereden.

Reacties

Reacties

Rondje

Lekker mannen. Wij hebben Terschelling aangedaan en er een weekendje lekker op de fiets gezeten, met zon en regen en tegenwind, afzien en genieten... Een ervaring en een garderobe rijker zijn we maandagavond weer teruggekomen - nouja, ik via Groningen, waar ik van maandag op dinsdag heb overnacht en waar ik dinsdag een werkprogramma had. Het is stervensdruk weer op het werk en ik heb een beetje het gevoel dat ik achter de feiten aan loop, maar niet te ver gelukkig... Spreken en zien elkaar gauw weer live!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!