platypus-down-under.reismee.nl

Scilla

We zijn vanochtend rond 9.00 uur op weg gegaan met een missie. We zochten een leuke plek voor de laatste nachten. We hebben iets gevonden maar dat ging zoals gebruikelijk niet van een leien dakje. Wel het was vandaag zonnig en we zitten in een stadje dat echt tegen de berg is aangedrukt. Een B&B, aan zee met een kamer met uitzicht op zee, helaas geen strand voor de deur, wel schilderachtige straatjes en trappetjes.

We willen in de regio nog wat zaken bekijken die we bij aankomst niet konden doen omdat het Pasen was. Reggio di Calabria is op 16 km en daar is bijv. een mooi museum. Het weer zal ook de komende dagen niet goed maar wel redelijk zijn. De momenten zon die we kunnen pakken gaan we gewoon pakken en voor de rest nog even genieten. Het diner bestond uit, hoe kan het ook anders, vis. Als afsluiter van de avond werden we wakker beglazen door vuurwerk recht voor de deur.

Reacties

Reacties

Ron

Schilderachtige straatjes en trappetjes: ik zou ervoor gaan :-) Lekker hoor, daar aan de kust te zijn; ik zou graag willen ruilen... Boven Nederland hing vandaag een wolkensluier, die de zon enigszins tegenhield. Voor mij geen probleem want ik heb de hele dag - en avond, tot half twaalf aan toe - zitten werken, nakijken van verslagen en daar feedback op geven en twee tentamens ontworpen - altijd weer een enorme klus. Nu zit gelukkig wel het leeuwendeel van het werk dat ik deze week op mijn programma had staan erop; alleen nog een stapeltje verslagen in mijn tas die ik hoe dan ook maandag klaar wil hebben en dan nog eens een stapel in Houten, maar ik zie wel of ik daar ook nog aan begin, want het wordt erg warm en zonnig het komende weekend en mijn nichtje viert haar 'sweet sixteen' zondag, dus even ontspanning lijkt me ook geen overbodige luxe. Morgen voor de laatste keer planten en post doen; jullie vinden een b(l)oeiend geheel bij thuiskomst, met hier en daar mogelijk wat verval want de droogte is schrijnend geweest de afgelopen weken, met bos- en duinbranden (aangestoken?) als gevolg.

Laterder!

Ron

Zeg ff voor het leuk: wat reageren er maar weinig mensen op beeld en tekst! Slapen ze allemaal of zo?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!