platypus-down-under.reismee.nl

Eindelijk weer vakantie weer

Tja, hoe je de titel wilt lezen is natuurlijk de vraag

Wink

Morgen vertrekken vanaf Schiphol naar Rome en stappen daar over op een klein vliegtuigje, een 50/70 zittertje, dat ons brengt naar Lamezia Terme waar een otootje voor ons klaar staat. In één tas hebben we ons onderkomen voor de nachten en in de andere wat kleding en zo.

We hebben niet echt iets gepland maar zijn wel ingelezen over de provincies Calabrië (waar we landen), Basilicata en Apulië. Heel vroeger waren die regio's best belangrijk in oorlogen en landje pikken. Er staat dus heel veel ouwe rotzooi wat best wel mooi kan zijn. Verder gaan we gewoon onze neus achterna en beleven het land zoals het zich voordoet. Volgens camping info zijn er genoeg campings die ook wifi aanbieden en anders moeten we maar weer eens MacDo of MCafé op gaan zoeken.

We hebben er zin in!!

leny

En ik toch maar denken dat het Israel wordt. Is dit weer een klein tussendoortje of zo???? Veel plezier en pluk elke dag. Knuf voor jullie alletwee

Karin

Veel plezier samen! Klinkt erg goed, jullie komen vast weer veel mooie dingen tegen, dus dat wordt weer genieten van jullie verhalen. En niet te veel spaghetti eten he Joop :)

Ron

Geniet ervan mannen! En dan bedoel ik ook genieten hè! Wel blij dat het Italieen geen Israël is geworden, kan me bij Italië wel iets meer voorstellen (het ligt er ook aanmerkelijk langer)...

Liefs!!

Nicoleddy

Goede vlucht en have fun! Ciao xx