platypus-down-under.reismee.nl

Singapore

We zijn inmiddels op weg naar Nederland. Beide met niet echt zin en de schrijver (Joop) kon ook nu weer niet met droge ogen uit Australie vertrekken. Het is en blijft een thuiskomen voor me. We hebben drie uur boven het continent gehangen en zelfs nog Uluru kunnen zien. Ook het noorden en de Kimberley region, kortom voor de schrijver vele mooie herinneringen en voor Mars vele verwachtingen.

Het was een niet al te beste vlucht, allemaal van die K-kinderen die zaten, lagen en liepen te janken. Okay die kinderen kunnen er niets aan doen maar de ouders deden er werkelijk niets aan.

Singapore Airines viel op de heenweg vooral tegen kwa eten (smaakloos) en dit was nu niet beter maar de bemanning was ook nog eens onbeschoft. Ach ook dat komt weleens voor, maar toch.

Nu zes uur wachten en dan het vervolg, 13.00 uur hangen!!!

Op naar de volgende reis!

Reacties

Reacties

maris

Leuk om jullie zo te volgen,
mooie foto's.

Tja, aan elke reis komt helaas een einde...
ik vertrek over 4 dagen naar het warme Gambia.

Waar gaat jullie volgende reis naar toe???

Gr. Maris

Ron

Scheiden doet lijden, helaas... Weet ik alles van Joop - en Mars; heb zelf de nodige tranen gelaten telkens weer als ik van Hawaii moest vertrekken - voor mij de plek waar ik thuis ben.

Wel mooi dat jullie Uluru hebben kunnen zien vanuit de lucht; nog een foto gemaakt?

Wat mij betreft komen jullie in ieder geval goed thuis morgen, de boel is in orde en aan kant en de post en planten hopelijk boven verwachting.

Goede thuisreis verder en tot snel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!