South Australian Coast

Kijk, jullie krijgen soms heel veel leesvoer en we voldoen graag aan jullie plezier, maar soms zijn we kort. We zijn vanuit Warrnambool via the princes naar Mt Gambier gereden met zijn onwijs blauwe meer (echt te eng voor woorden). Het was een snikhete dag (40 graden) en we zijn na Mt. Gambier eigenlijk de kust gaan volgen. Mooi uiteraard maar het was ook wel een beetje een dag van km maken, we willen tenslotte naar Kangaroo Island en daarna nog de Flinders Ranges! Maar hoe dan ook een land zo groot zie je niet in een maand, keuzes maken blijft lastig maar wel noodzakelijk. We hebben in ieder geval de dag afgesloten op het strand! Effe lekker zwemmen in zee (die ik koud vond maar Mars juist warm) en daarna lekker opdrogen in een zoele avondzon. O ja en we werden vannacht wakker van de regen, het is nu kouder en wederom regen. Zo op pad, de zon tegemoet! Bovendien zijn er van die gekken die een volledig ontbijt willen, de halve camping staat Bacon and eggs te koken! JECH