platypus-down-under.reismee.nl

Zoetermeer

De tassen staan klaar, de tickets zitten in de rugzakken! Morgen vliegen we eerst met Singapore Airlines naar Singapore, waar we dan zaterdag 1e kerstdag aankomen. We kunnen de hele dag de stad in want pas in de avond gaat de doorgaande vlucht naar Sydney. Vanaf dit weekend vliegt Singapore Airlines weer met de A380 en ja wij zitten op het maindeck oftewel we vliegen toeristenklasse!!! Best, de beloning is Australie voor een maand!!! Vanaf nu zijn we dus weer hier te volgen. Wij komen de ochtend van 2e kerstdag in Sydney aan.

Reacties

Reacties

BOENG B FROM UTREGT

Nu weet ik pas wie jullie zijn...M &J.....hahaha het werkt bij mij niet zo snel blijkbaar...verhaal Antwerpen had ik blijkbaar niet goed gelezen en kon de link niet leggen met het verhaal van M in Leusden over Antwerpen en J...hahahaha....ik word dus oud.....
Lieve broeders, ik wens jullie een hele fijne vlucht toe met SQ....Geniet ervan en Leef jullie Passie vanuit het Hart.......Happy Holiday's and Big Hug Love u 2.....

Nicoleddy

Met 1 hand typt zij: selamat jalan!
Heb het goed!
We gaan jullie volgen!

kus x

Daniel

Hele goede reis en geniet down under.

Broertje van ....

Hé levensgenieters....

Doe je best en geniet er van....!!!!
Goeie vlucht en veel plezier

Wensen jullie alvast fijne feestdagen en gelukkig nieuwjaar....!!!!
We spreken volgend jaar wel wat af...!!!

Jeroen en Yvonne

Marjan H

goede reis ondanks de toeristenklasse...

Rondje

Ga er heel erg van genieten mannen; even 'cattle class' doorstaan valt in het niet vergeleken bij de bestemming en de reis die jullie ter plaatse down under op het programma hebben staan - en ik reis virtueel mee. Kusknuf!

Leny

Nou lekker shoppen dan maar, wat ververvelend. Misschien een kleine familieopstelling maken met een groepje op straat. De tijd draait wel door hoor. Jullie zitten zo in kangaroo land. Goeie reis en ik volg jullie via de site. KerstKnuffel voor alletwee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!