platypus-down-under.reismee.nl

Limburg rond Weert

Het weer was niet onverdeeld mooi. Vrijdag de ochtend mistig, pas in de middag zon. Enfin de ochtend uitgeslapen, naar Weert en brunchen en daarna op de fiets de omgeving bekijken en 's avonds uit eten. Zaterdag begon met mist maar rond een uur of 11 was dit weg dus op de fiets richting Thorn een toch die uiteindelijke uitkwam op zo'n zestig kilometer. Bij Ell stonden we ineens oog in oog met beesten die ik van de winter ook gezien had! Voor wie dit weblog leest weet dat ik toen in Zuid-Amerika zat en deels in de Andes. Inderdaad ik stond nu in Nederland oog in oog met Lama's en alsof dat nog niet voldoende was vijf minuten verderop ineens oog in oog met de beesten die ik deze winter waarschijnlijk vaak ga zien ....... kangaroos. Zondag een schitterende dag. Vanuit de tent zag ik eekhorns inde bomen zich verplaatsen van tak naar tak. Wij verplaatsten ons richting MALDEN voor een verjaardag na eerst nog een tijdje aan de mookerplas gelegend te hebben! Nu weer werken en nieuwe weekenden plannen!

Reacties

Reacties

Daniel

Thorn......... dat is toch dat dorpje met al die witte huisjes.... :-)

Geraldine

Het feestje (met heerlijke taarten:)) was in MALDEN! En niet in Mook ........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!