Amsterdam-Frankfurt-Berlijn

Normale tijd opgestaan. Met bus naar CS Utrecht en met de trein naar Schiphol. Inchecken had ik de dag donderdag al gedaan dus slechts de bagage inleveren. Op tijd vertrokken en met drie kwartier (Lufthansa!!) al in Frankfurt. Het vliegtuig naar Berlijn stond 6 pieren verderop dus echt hardlopen was erniet bij, dat uur was wachten was ruim. Bij vertrek zag ik langs de taxibaan ineens een vos op jacht!!!! Maf gezicht, zit je in een boeing en kijk je naar een jagende vos. Enfin de lucht in en 45 minuten later landen op Berlin Tegel. Taxi en inchecken en dus de lunch in Berlijn. We yijn meteen gaan lopen en ja uiteraard richting Potsdammerplatz, Brandenburger Tor und Reichstag! Warm weer dus lekker klam onderweg. Druk druk druk maar wat is deze stad anders dan het Berlijn dat ik ken van de DDR tijd! O ja en de luch .... uiteraard je bent in Berlijn dus currywurst mit brot MENSCH LECKER!!!! Okay als ik toch aan het biechten ben ....diner was lever met aardappelpurree .... lekker duits dus.